13 Ekim 2017 Cuma

BANA SEN GEL - BERKAY - PİANO COVER


Berkay'ın on üç şarkıdan oluşan yeni 2017 albümü Yansıma müzik marketlerde ve dijital platformlarda yerini aldı. Albümde yer alan 7. şarkının ismi Bana Sen Gel'i yorumladık umarız beğenirsiniz.
1996 yılından beri annesiyle beraber İzmir‘de yaşayan sanatçı, 2009 yılından beri de İstanbul‘da yaşamaktadır. 2009 yılında İstanbul'a taşınan Berkay, albüm çalışmalarından önce Bodrum, Antalya, Çeşme, Kuşadası gibi tatil beldelerinde belirli mekânlarda sahne aldı. Berkay, 2010 yılında ilk albümü "Ele İnat" ile 'en iyi sanatçı' ödülüne layık görüldü.İkinci albümü "Aşk Sadece" 2012 yılında yayınlandı.
ALBÜMLER
2010 - Ele İnat
2012 - Aşk Sadece
2013 - Doksana Bir Kala (single)
2014 - Aşk Melekleri 2015
2015 - Benim Hikayem (single)

Berkay Bana Sen Gel (Yansıma) Şarkı Sözleri Anladım ki bunca zamandır Bomboş gezip durmuşum Sol omuzumdaki kücük meleğimle Ben zaten çok mutluymuşum Islak bir halde kendimi karşısında Otururken bulmuşum Ne de güzelmiş senin yağmurun Ay degil ben tutulmuşum Geleceksen bana sen gel Biraz sarıl elini ver Ne olur sana dokunmama izin ver Içinde biraz ben varsam eğer Içinde biraz biz varsak eğer


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder